בקרוב אני אחזור

שבע וחצי בערב, אני חוזר הביתה. כמעט כל יום, בוקר וערב, אני שומע את גלי צה"ל באייפון שלי. האינטרנט הנייד מאפשר לי לקלוט כל תחנת רדיו ודרך מכשיר קטן הנקרא FM טרנסמיטר, מכשיר הרדיו הרגיל של הרכב משדר את האייפון דרך יציאת האוזניות. אחרי חדשות הערב של ערוץ 2, אני שומע שירו של עידן רייכל "בקרוב אני אחזור".

איזה שיר יפה למי שחוזר הביתה… רק הופתעתי לשמוע את הפועל "אחזור" בסגול בהעבה הראשונה. רגילים לשמוע עם חטף פתח כמו לצורה "תחזור". בדקתי ב"לוח הפעלים השלם" של שאול ברקלי שמאשר את הצורה אEחזור. דפדפתי קצת ברשת וגם מצאתי מאמר מעניין על טעויות הבעה שרגיל לשמוע בעברית בת זמננו. קריאה נעימה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על בקרוב אני אחזור

  1. שני הגיב:

    אחזור – גוף יחיד עתיד
    תחזור – גוף שני עתיד

    אני ממליצה על השיר "ממעמקים" של עידן רייכל..שיר הלקוח מפרקי תהילים.

כתיבת תגובה

